tisdag 8 oktober 2013

Jaha, nu var det länge sen igen.......

Jag summerar lite snabbt vad som hänt i fiskeväg.

- Jag har väll fått till 4-5 fisketurer.

- Jag har fått två havsöringar sen sist. En blank på ca. 1,5 kg.

- Knäckte spöt när jag skulle bogsera upp 100 cm ljunganlax på land. Tack och lov så handlar man från
  Po's fiske. Dom ordnade en ny del på några dagar. Det kallar jag service!

- Köpt en ny rulle. Vision Tank. En rejäl pjäs som är hur cool som helst. :)

- Dom har äntligen fått till skyddsjakt på säl i mjösund. Dom har knäppt en men det finns fler där.

- Fiskade på Klaras för första gången häromdan. Fint ställe men det verkar vara massa folk där hela      dagarna så jag vet inte om det blir så många svängar dit i fortsättningen.

- Nu är det 6 dagar till stoppet. Måste ut...........



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar